Latest Posts

Otázky a odpovědi na téma JÍDLO!!!

By 10:49

Jaké máš ráda ovoce a které moc nemusíš?
Mám ráda snad všechno ovoce, ale nejvíc asi miluju borůvky, maliny, jahody a ostružiny. Ovoce, které nemusím je kaki, né, že bych to nesnášela, ale nemusím si ho dávat.


Jakou máš ráda zeleninu a kterou moc nemusíš?
Naprosto miluju KUKUŘICI, a jím asi všechnu zeleninu.

Chutná ti cibule nebo česnek?
Obojí mám ráda.

Zkusila jsi někdy exotické jídlo?
Ano.

Jakou sladkost nesnášíš?
Nemám ráda černej pendrek.





Máš ráda lasagne?
Jooo, moooc!

Jíš ryby?
Ánooo! Nejradši mám pstruha, lososa a krevety!
 


Chutná ti jídlo od Tvé mamky?
Jasně, moje máma je skvělá kuchařka, není snad jídlo, které by mi od ní nechutnalo. :)
Domácí bramborový knedlík, dušené bílé zelíma kachnička od maminky. :)


Máš ráda dorty nebo cukroví?
Obojí!!!

Chodíš do restaurací?
Né moc často, ale občas si do restaurace zajdeme.

Názor na fastfoody?
Ani nevím, už nějakou tu dobu do nich nechodím.

Tvé nejoblíbenější sladké a slané jídlo?
Nejoblíbenější sladké jídlo jsou asi klasický povidlový buchty, ale mám spoustu oblíbených dezertů. Oblíbených slaných jídel mám spoustu, ale od malička naprosto zbožňuju šunkofleky!!!


Jídlo, které ti vyloženě nechutná?
Asi "Prdelačka" (zabijačková polévka z krve).. Ale asi bych jí snědla. :D

Tvá nejoblíbenější polévka?
Hovězí vývar s domácími nudlemi a zeleninou.


Jakou svačinu nejčastěji nosíš do práce?
Jogurt s müsli a nebo ovoce.

Jaká je tvá nejoblíbenější pizza?
Quattro formaggi +  navíc šunka.

Brambory vs. bramborová kaše?
Obojí miluju, ale je důležitý k čemu.

Jsi vegetarián nebo ti maso nevadí?
MILUJU MASO!

Jaká jídla nejčastěji vaříš?
Nejčastěji nějaký rychlovky, jakou těstoviny, saláty apod.. :))


Snídaně, oběd nebo večeře?

Nooo, podle toho jaký mám zrovna chutě. U mě je to těžký. Někdy bych si dala v deset večer sázený vejce, někdy bych si ráno klidně dala ovar.. Haha.. Takže u mě je to jak na horský dráze, mám ráda snídaně, obědy i večeře, když jsou dobře udělaný. :D



Oblíbená restaurace?
Mám moc ráda La Trattorii (italská restaurace) v Horních Počernicích, vždycky jsme se tam skvěle najedli a celkově se tam o nás skvěle starají. Pak mám ráda restauraci Butcher's, která je kousek od Náměstí republiky v Praze.


Ovoce nebo zelenina?
Oboje, ale asi ovoce.



Těstoviny nebo pizza?
Ty jooo, těžká otázka. Skoro vždy když jdeme do italský restaurace, tak si řeknu, že si dám pizzu, ale skončím u těstovin, takže asi TĚSTOVINY.
 

Oblíbený dort? 
Mám ráda ovocný dorty, na jeden mám dokonce recept na blogu, kterej jsem si fakt zamilovala. Odkaz máte zde .


Polévka nebo salát?
Jejda, zase těžká otázka. Tady musím dát obojí. :D


Oblíbená zmrzlina?
Citrónová a jogurtová.

Bílá, mléčná nebo hořká čokoláda?
Mléčná. Bílá je na mě moc sladká a hořkou mám radši v dezertech.


Jakou kuchyni vaříš nejraději?
Asi italskou nebo českou, ale pořád se učím i jiné kuchyně.


Jaké jídlo ses naučila jíst věkem?
Rozhodně koprovku, ovar, kterej mimochodem teď miluju a vařenou zeleninu, tu taky teď miluju. :D


Rodinný recept?
No, abych pravdu řekla, tak nevím o žádném rodinném receptu.. Což je škoda... Asi ho budu muset zavést já, haha.. :)



Doufám, že se Vám tehle FOOD TAG líbil.

Mějte se a smějte se!!!



FoodLoverAnna





You Might Also Like

0 komentářů