Latest Posts

Kokosové palačinky s banánem

By 8:26 ,

Je pravda, že vždy když dělám palačinky, tak je dělám pokaždé úplně jinak, ale tyhle byly skvělé, tak proto jsem se rozhodla sepsat recept. :) Tenhle recept bude cca pro 2 osoby.


Suroviny:


-4-5 vrchovatých lžic hladké mouky
-1 vejce
-1 hrnek mléka
-2 vrchovaté lžíce strouhaného kokosu
-špetka soli
-půl lžičky kypřícího prášku (aby byly nadýchané)
-1 lžička másla




Náplň:


-brusinky (nebo jakákoliv marmeláda, kterou máte rádi)
-1 banán
-1 lžíce strouhaného kokosu
-1 bílý jogurt




Všechny suroviny na těsto smícháme metličkou dohromady, pokud těsto bude moc řídké, přidejte trochu mouky nebo kokosu, pokud naopak bude těsto moc husté, přilijte mléko.






 Mezitím si vezměte, (nejlépe nepřilnavou) pánev a pomažte ji trochou másla. Když máte opravdu kvalitní pánev, ani jí pomazávat máslem nemusíte. Nechte ji rozpálit a naběračkou dejte těsto na pánev, já dělala menší "kolečka" jako se dělají lívanečky, abych palačinky mohla na sebe hezky pokládat. Opečte je do zlatova.



Při servírování už nechte pracovat svou fantazii, já vždy dala džem, na to nakrájený banán na tenká kolečka, ještě jsem to posypala kokosem. Další vrstvu jsem dala úplně to samé, akorát místo džemu jsem dala bílý jogurt. Náplň můžete zvolit podle sebe.





Budu se těšit u dalšího článku či receptu!




FoodLoverAnna







You Might Also Like

0 komentářů