Latest Posts

Domácí (easy) citronáda

By 6:09

Ahoj všichni!



Mám tu pro Vás takový rychlý recept na domácí citronádu, kterou zaručeně nezklamete nikoho. :) Já si jí dělám dost často. Už dávno nekupujeme limonády, šťávy apod.. Raději si udělám domácí limonádu nebo ledový čaj. :))


Tak jdeme na to, je super easy! :)




Ingredience na 1 litr limonády:


2-3 lžíce třtinového cukru
3-4 vymačkané citróny
1 litr vody
led
+ovoce jakékoliv máte rádi (ale nemusí být)







Postup:


Vezmete si džbán, láhev cokoliv do čeho budete limonádu dělat. Dáte do ní 3 lžíce třtinového cukru a zalijete trochou vařící vody a promícháme. Proč horké? Protože potřebujeme, aby se nám cukr krásně rozpustil.
    Až se nám rozpustí všechen cukr ve vodě, dopustíme obyčejnou studenou vodu z kohoutku, ale ne, tak aby džbán byl úplně plný (tak do 3/4). Do džbánu přilijeme fresh z vymačkaného citrónu, nejprve po troškách, abyste limonádu neměli moc kyselou, vždy zamíchejte a ochutnejte. Nechám na vás, jak kyselou si ji uděláte, každý to má rád jinak.
    Já do limonády někdy  nakonec dávám ovoce, borůvky, jahody, citrony, mátu apod. (trochu ho v té limonádě rozmačkám a ono pustí trochu šťávy). Ovoce tam ani dávat nemusíte, to záleží čistě na vás.

Nakonec do citronády dám led, aby byla studená. V létě je to super osvěžují pití!












Tak vidíte, jak jsem psala na začátku, je to easy a hrozně dobrý. Mám to radši než nějakou kupovanou limonádu. :)


Mějte se a smějte se!










FoodLoverAnna







You Might Also Like

0 komentářů