Latest Posts

Co ráda jím a co ráda vařím

By 9:49

Čaaaau všichni!



Rozhodla jsem se, že napíšu článek o tom, co ráda jím a co ráda vařím. Nechci, aby tady na blogu byly jen recepty, proto jsem se zamyslela, o čem bych jako první napsala a tak mě napadlo, že bych napsala vlastně, tak trochu něco o sobě. :)



Jak jsem již v Úvodu  na mé blogu napsala, že odjakživa nevařím a, že od malička jsem opravdu všechno nejedla, tak to jsem nekecala. Byla jsem vlastně takové to "typické dítě", které nejí tlusté maso, nemá rádo vařenou zeleninu a koprovou omáčku. Teď už se tomu vlastně jen směju a chovám se úplně stejně jako se chovali moje rodiče, když jsem byla malá. :D Vždy nechápali, jak můžu říct, že mi to nechutná, když jsem to ani neochutnala. Haha.. A Teď to lidem, kteří udělají to samé, co já dřív říkám taky. :D
    Teď s klidem můžu říct, že sním snad úplně všechno, určitě se najdou jídla, které úplně "nemiluji", jako je například Prdelačka (zabijačková polévka z krve). Musím se přiznat, že je skvělý jíst všechno, nemusím se bát, že když půjdu k někomu na návštěvu, a oni nedej bože budou vařit něco, co bych nejedla...uff..:D Pamatuju si totiž jaký "stresy" (čti blbosti) jsem z toho měla, nechtěla jsem říct, že to nejím ať mi nic nedávají, takže jsem to do sebe musela vždycky s nechutí nasoukat. :D Klasicky jsem měla nejradši sladký, asi jako každý dítě.




Moje první narozky!


Tak a teď už k tomu, co ráda jím teď. Nejsem ten typ, co vaří jen tučná  nebo jen zdravá jídla, vařím od každého něco a vždy na co máme s přítelem chuť.
    Miluji klasickou českou kuchyni (ta teda není moc zdravá), ale mám ráda i italskou kuchni a mojí kuchyni (moje kuchyně znamená, že nějaká jídla nevařím podle receptů, takže nevím, do jaké kuchyně bych to zrovna zařadila). Naprosto zbožňuji pálivá jídla, v tom, ale máme doma trochu problém, přítel sice snese trochu pikantní jídla, ale pro mě "trochu pikantní" znamená "vůbec pálivý", takže když to pro mě pálivý není, tak přítele klasicky hoří celá pusa. :D
    Jsem někdy tak trochu pohodlná a líná, takže uvařím nějakou rychlovku, nějaký maso na pánvi, k tomu pečenej brambor a je na světě rychlý a chutný jídlo. Ale jsou dny, kdy si s tím jídlem opravdu vyhraju a zabere mi vaření skoro půl dne. Tyhle dny jsou většinou o víkendu, nebo když mám volno, těžko se mi bude chtít vyvářet nějaká svíčková, když přijdu večer z práce.
    Nejvíc na tom vaření miluju to, když pro někoho vařím a vidím, že to hodinové vaření stálo za to. Asi to každý zná, každý z nás je rád, když ho někdo za něco pochválí, já to mám u vaření. :)


Když přijdu domu z práce, tak většinou vymýšlím už v práci, co večer uvařím, abychom měli jídlo i na druhý den do práce. Nejvíc u nás v týdnu vítězí těstoviny na všechny způsoby, rizota, maso se zeleninou nebo různé saláty. Občas si, ale uděláme "prasárnu", jak říkáme my a to například ovárek,vepřové  kolínko, olomoucké syrečky s máslem a čerstvým chlebem a podobně.. :D Nevim jak vy, ale já tyhle jídla naprosto zbožňuju!


Od malička máme se ségrou jedno nejoblíbenější jídlo, a to nám vydrželo až do teď a jsou to šunkofleky, mamka  je dělala z těchto ingrediencí a to těstoviny (jakýkoliv, nebo domácí fleky), měkký salám nebo uzený maso, brambory na kostičky (uvařený ve slupce), sůl, pepř, máslo a zalévala je vajíčkem. Miluju je do teď a mám na ně chuť snad skoro vždycky. Máte taky nějaký jídlo z dětství, který milujete do teď?


Někdy jsou i dny, kdy se mi moc vařit nechce (to jsou většinou dny, když se probudím s kocovinou :D) nebo jsme někdě v "v terénu" a zajdeme si někam na jídlo do restaurace. Nejsme žádný vybíravý typy, takže nemíříme do nějakých nóbl podniků, většinou hledáme nějakou pěknou restauraci, s pěkným prostředím a zajímavým jídelním lístkem. Samozřejmě, že zabrousíme někdy i do nějaké hospody a tam si dáme klasickej řízek s bramborem nebo smažáka. Máme pár oblíbených restaurací, kam se rádi vracíme, kde je skvělé jídlo a úžasnej personál, ale o tom určitě napíšu samostatný článek.:)


Tak já doufám, že se Vám dnešní článek aspoň trochu líbil, pokud byste měli na mě nějaký otázky, tak mi je napište do komentáře nebo na mé facebookové stránce , ráda na ně zodpovím.:)







Mějte se a smějte se!











Vaše FoodLoverAnna








    

You Might Also Like

0 komentářů