Latest Posts

Pár slov o mně na úvod

By 1:29

Ahoj všichni,

úvodem bych se Vám chtěla představit. Jmenuji se Anna a jsem obrovským milovníkem vaření a vůbec všeho co se jídla týká. Vlastně kdo mě zná ví, že mým nejčastějším a nejoblíbenějším tématem je jídlo. Nejsem žádná kuchařka, vaření mě prostě baví, tak jsem si říkala, proč se o tu svou radost nepodělit i s jinými lidmi než je má rodina a přátelé.

Vařit jsem prakticky začala, až když jsem se před pár lety odstěhovala od rodičů ze severu do mé vysněné Prahy. Po pravdě, občas jsem mamče v kuchyni pomáhala, ale prý jsem nebyla tak zapálená do jídla jako jsem teď. Ani nevím, čím se ve mně ta vášeň k jídlu probudila.

Ještě na střední škole jsem nejedla spoustu jídel, byla jsem strašně vybíravá a vždy když mi například mamka řekla ať to aspoň ochutnám, řekla jsem, že to ani  ochutnat nechci. Nesnášela jsem vařenou zeleninu, (jak se říká) "tlusté" maso, koprovku a spoustu dalších jídel. Teď to upřímně nechápu, v tuto chvíli jím snad úplně všechno, samozřejmě by se našlo něco, co mi chutná míň nebo víc, ale už aspoň každé jídlo ochutnám a neohrnuji nos nad něčím, co jsem ani neochutnala. Například teď je pro mě například ovar úplná lahůdka, dřív bych na to snad ani nesáhla, haha.

A teď trochu něco o mně.. Jsem v celku normální holka, i když kdo dokáže v dnešní době definovat slovo "normální"? Dokážu být energická, ale i dost líná, jsem tvrdohlavá, většinou si vždy stojím za svým, ale jsem pro každou srandu. Že jsem blázen do jídla a do vaření jste si mohli přečíst na začátku příspěvku, mám ráda cestování, čtení, společnost přátel nebo rodiny, někdy i ráda sportuji, ale jelikož v tomhle směru jsem opravdu líný člověk, tak můžu říct, že sportuji opravdu pasivně, v zimě miluji hory a snowboarding. Sbírám časopisy o jídle a vařečky.

Na závěr tohoto úvodu bych jen chtěla podotknout, že nejsem žádný profík ve psaní článků/receptů a nejsem ani žádná fotografka, takže to samo sebou berte s rezervou. Jen doufám, že se Vám budou mé příspěvky líbit a budete se sem rádi vracet. Mám spoustu plánů, co tu budu chtít zveřejňovat, tak mi určitě držte palce ať mi vše vyjde!


Tak čaute!


Vaše FoodLoverAnna






You Might Also Like

0 komentářů